Site-ul SIPHD.RO utilizează cookie-uri.
Puteți consulta politica de confidențialitate.
Continuând navigarea pe site vă declarați acordul dumneavoastră.

De acord
Log in Autentificare   Sign up Înregistrare
SINDICATUL
ÎNVĂŢĂMÂNT
PREUNIVERSITAR
JUDEŢUL HUNEDOARA
S.I.P. Hunedoara Aveţi nevoie de Adobe Flash Player.
Ştiri foarte importante .:. Ședința CDS de la nivelul MEN. Metodologia mobilității personalului 2020-2021; cumulul la nivel de unitate; compensarea în bani a concediului de odihnă .:.
Sindicatul eşti tu!     Un sindicat este puternic şi eficient atât cât membrii săi îl fac.     Fiecare din noi face sindicatul să fie ceea ce este!


Ședința ISJ Hunedoara cu directorii unităților de învățământ
05.09.2019

Miercuri, 4 septembrie 2019, în sala ,,Spiru Haret'' de la sediul ISJ Hunedoara, a avut loc ședința de lucru cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara.

Pe ordinea de zi a ședinței au fost:
1. Modificări în organigrama I.S.J. Hunedoara;
2. Situația unităților școlare în ceea ce privește autorizația sanitară de funcționare;
3. Priorități la începutul anului școlar 2019-2020;
4. Diverse.

În cadrul ședinței lucrărilor au fost parcurse următoarele puncte:

Ștefănie Maria, inspector școlar general:
- prezentarea modificărilor în organigrama I.S.J. Hunedoara;

Cecilia Birău, D.S.P. Hunedoara:
- situația unităților fără autorizație sanitară de funcționare;
- probleme cu privire la sănătatea publică la început de an școlar în unitățile de învățământ;
- nevoia de a depune eforturi permanente pentru menținerea standardelor și remedierea problemelor existente (peste 80% din unitățile de învățământ au programe de conformare, cele mai multe dintre probleme ridicându-le împrejmuirile, grupurile sanitare și spațiile destinate programului prin care se distribuie în unitățile de învățământ lapte și produse de panificație);

Mate Marta, inspector școlar general adjunct:
- activități pe agenda I.S.J. Hunedoara;
- activități pe agenda unităților de învățământ;
- lista unităților fără autorizație sanitară de funcționare și soluțiile identificate (13 locații);
- lista unităților fără aviz ISU (4 unități);
- fonduri alocate pentru realizarea de grupuri sanitare la nivelul județului Hunedoara (6 locații);
- precizări privind festivitatea de premiere a elevilor care au obținut media 10 la examenele naționale;
- situația admiterii la seral/învățământ fără frecvență clasa a IX-a;
- etapa specială de admitere în învățământul liceal;
- precizări privind manualele școlare;
- precizări privind examenele naționale în anul școlar 2019-2020;
- structura anului școlar 2019-2020;

Manolea Mihaela, inspector pentru managementul instituțional:
- aspecte privind procedura de evaluare a directorilor și directorilor adjuncți;
- distribuirea fișelor posturilor pentru directori și directorii adjuncți;

Miertoiu Mariana, contabil șef I.S.J. Hunedoara:
- precizări privind programele naționale;
- aspecte privind salarizarea și distribuirea sumelor în baza legii nr. 85/2016;
- aspecte privind programarea concediilor de odihnă;
- aspecte privind realizarea inventarierii la nivelul unităților de învățământ;

Beșleagă Camelia, inspector resurse umane:
- urgentarea înaintării documentelor rezultate din derularea inspecțiilor la clasă din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor în vederea pregătirii probei scrise;

Cioară Marius și Dafin Cosmin, departamentul audit al I.S.J. Hunedoara:
- rezultatele controlului tematic cu privire la compensarea în bani a zilelor de concediu de odihnă neefectuate;
- aspecte privind realizarea controlului managerial intern;
- aspecte privind evaluarea sistemului anticorupție la nivelul unităților de învățământ;

Nistor Ion, jurist I.S.J. Hunedoara:
- aspecte privind noutățile legislative, cu precizări legate de Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor;

Ștefănie Maria, inspector școlar general:
- situația la sesiunea de toamnă a examenului de bacalaureat;
- repartizarea inspectorilor în calitate de coordonatori ai unităților de învățământ;
- derularea Jocurilor Naționale ,,Special Olimpics'' 2019 în județul Hunedoara;
- aspecte privind derularea proiectelor în curs de implementare;
- aspecte privind relațiile unităților de învățământ cu autoritățile locale
etc.

Materialele suport:
- Priorități la începutul anului școlar 2019-2020;
- Repartizarea inspectorilor în ceea ce privește coordonarea unităților de învățământ.

Materialele puse în discuție în cadrul acestei ședințe pot fi consultate în cadrul rubricii: DOCUMENTE MEN, ISJ, CCD.../ȘEDINȚE CU DIRECTORII.




Prima pagină| Ştiri| Revista presei| Presa despre noi| Buletin informativ / Informări| Puncte de vedere| Documente MEN, ISJ, CCD...| Despre noi| Informaţii utile| Legislaţie| Consultaţii juridice| Procese| Turism| C.A.R.| Contact| Legături utile| Dialog social şi advocacy| Forumul S.I.P. Hunedoara| Membri de sindicat| Concurs de fotografii| Galerie Foto| Căutare articole| Zile libere| Flux de ştiri RSS| English Summary| Webmaster| Harta site-ului| Cookie
© 2002-2015 S.I.P. Hunedoara. Toate drepturile rezervate.
Rezoluţia recomandată: 1024x768.
Au fost 4154277 vizite, începând din 14.10.2011.


SIP Hunedoara