Site-ul SIPHD.RO utilizează cookie-uri.
Puteți consulta politica de confidențialitate.
Continuând navigarea pe site vă declarați acordul dumneavoastră.

De acord
Log in Autentificare   Sign up Înregistrare
SINDICATUL
ÎNVĂŢĂMÂNT
PREUNIVERSITAR
JUDEŢUL HUNEDOARA
S.I.P. Hunedoara Aveţi nevoie de Adobe Flash Player.
Ştiri foarte importante .:. Ședințele Consiliului Liderilor și Biroului Executiv S.I.P. Județul Hunedoara .:.
Sindicatul eşti tu!     Un sindicat este puternic şi eficient atât cât membrii săi îl fac.     Fiecare din noi face sindicatul să fie ceea ce este!


Ședința ISJ Hunedoara cu administratorii financiari și secretarii unităților de învățământ
18.11.2019

Vineri, 15 noiembrie 2019, în sala ,,Spiru Haret'' de la sediul Inspectoratului Școlar Județean (ISJ) Hunedoara, a avut loc ședința de lucru cu administratorii financiari și secretarii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara.

Pe ordinea de zi a ședinței au fost cuprinse următoarele:
1. analiza situațiilor financiare încheiate pe trimestrul al III-lea din anul 2019;
2. salarizarea personalului din unitățile de învățământ, conform modificărilor legislative;
3. aplicațiile EDUSAL (program calcul salarii) și REVISAL (registru evidență salariați);
4. completarea actelor de studii și a documentelor școlare;
5. operare SIIIR (sistemul informatic integrat al învățământului din România);
6. diverse.

În cadrul lucrărilor au fost parcurse următoarele puncte:

Mariana Miertoiu, contabil șef la ISJ Hunedoara:
- deschiderea lucrărilor;
- ordinea de zi;
- precizări cu caracter general privind desfășurarea ședinței.

Elena Bogdan, consilier salarizare normare la ISJ Hunedoara:
- cadrul legal privind salarizarea;
- precizări privind salariul de bază și stabilirea lui;
- problemele semnalate de aplicația EDUSAL în luna septembrie; noile tipuri de alerte;
- ,,noul'' număr de posturi aprobat pentru ISJ Hunedoara;
- modalitatea de efectuare a angajărilor în unitățile de învățământ (numai prin concurs);
- actualizarea dosarelor personale.

Maria Ștefănie, inspector școlar general la ISJ Hunedoara:
- cuvânt de salut, mulțumiri pentru activitate, felicitări pentru rezultatele obținute;
- precizări cu caracter general;
- solicitare de a asigura corectitudinea fiecărui document întocmit, de a lucra în echipă cu celelalte compartimente și de a corela documentele (planul de școlarizare, statul de funcții, statul de plată, SIIIR-ul etc.) între ele.

Marta Mate, inspector școlar general adjunct la ISJ Hunedoara:
- gestionarea corectă a banului public;
- respectarea programului și a timpului de lucru; atenție la situațiile de cumul;
- alte precizări generale.

Lavinia Ilina, inspector școlar general adjunct la ISJ Hunedoara:
- apel pentru a asigura o ,,interfață'' corectă a unității de învățământ în relațiile cu alte persoane din afara unității;
- consilierea corectă pe teme de specialitate a personalului de conducere al unității.

Mariana Miertoiu, contabil șef la ISJ Hunedoara:
- corectitudinea și calitatea documentelor întocmite de fiecare compartiment;
- responsabilitatea întocmirii documentelor: în egală măsură a conducătorului unității și a celui care întocmește documentul.

La finalul primei părți a ședinței s-au depus spre avizare, de fiecare unitate de învățământ, următoarele documente:
- statul de funcții al unității de învățământ la data de 01.10.2019 generat de aplicația EDUSAL;
- ultimul buget 2019 generat de aplicația FOREXEBUG;
- raportul detaliat privind bugetul consumat până la data de 31.10.2019, cauzele care au generat neîncadrarea în bugetul alocat, măsurile care se impun pentru remedierea situației.

Partea a doua a ședinței s-a desfășurat pe secțiuni:
- administratorii financiari în sala ,,Spiru Haret'', moderator fiind Mariana Miertoiu, contabil șef la ISJ Hunedoara;
- secretarii în sala ,,Europa'', moderatori fiind Oana Mureșan, consilier rețea școlară și Elena Bogdan, consilier salarizare normare la ISJ Hunedoara.

Au fost discutate aspecte tehnice care privesc activitatea celor două compartimente: secretariat și contabilitate.




Prima pagină| Ştiri| Revista presei| Presa despre noi| Buletin informativ / Informări| Puncte de vedere| Documente MEN, ISJ, CCD...| Despre noi| Informaţii utile| Legislaţie| Consultaţii juridice| Procese| Turism| C.A.R.| Contact| Legături utile| Dialog social şi advocacy| Forumul S.I.P. Hunedoara| Membri de sindicat| Concurs de fotografii| Galerie Foto| Căutare articole| Zile libere| Flux de ştiri RSS| English Summary| Webmaster| Harta site-ului| Cookie
© 2002-2015 S.I.P. Hunedoara. Toate drepturile rezervate.
Rezoluţia recomandată: 1024x768.
Au fost 4154277 vizite, începând din 14.10.2011.


SIP Hunedoara