Site-ul SIPHD.RO utilizează cookie-uri.
Puteți consulta politica de confidențialitate.
Continuând navigarea pe site vă declarați acordul dumneavoastră.

De acord
Log in Autentificare   Sign up Înregistrare
SINDICATUL
ÎNVĂŢĂMÂNT
PREUNIVERSITAR
JUDEŢUL HUNEDOARA
S.I.P. Hunedoara Aveţi nevoie de Adobe Flash Player.
Ştiri foarte importante .:. Ocuparea funcțiilor de conducere vacante din unitățile de învățământ preuniversitar de stat .:.
Sindicatul eşti tu!     Un sindicat este puternic şi eficient atât cât membrii săi îl fac.     Fiecare din noi face sindicatul să fie ceea ce este!


Implementarea activităților din Proiectul de dezvoltare profesională individuală (150 euro)
06.01.2015

În vederea implementării Proiectului ,,Personalul didatic din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar de stat promotor al învățării pe tot parcursul vieții'', Ministerul Educației a transmis la finalul anului 2014 o serie de instrucțiuni și seturi de documente.

Pentru a veni în sprijinul colegilor noștri (personal didactic, personal de conducere, personal din comisiile constituite la nivelul unităților de învățământ), publicăm mai jos toate aceste materiale.

În cursul acestei săptămâni, conform Calendarului activităților, în fiecare unitate de învățământ preuniversitar de stat se desfășoară următoarele activități:

1. Completarea Formularului centralizat de înregistrare a grupului țintă (Anexa 1.1, fișier Excel), CU MAJUSCULE (mai puțin adresa de e-mail!), cu inserarea simbolului ,,X'' în celulele corespunzătoare; listarea acestuia în 2 exemplare, semnate (de reprezentantul legal al instituției) și ștampilate pe fiecare pagină. Un exemplar se păstrează în școală, celălalt se scanează, se salvează pe un CD și se aduce la I.Ș.J. Documentul inițial în Excel se salvează pe același CD!
* ISCED 3 corespunde absolvirii învățământului secundar inferior (liceu);
* ISCED 4 corespunde absolvirii învățământului terțiar nonuniversitar (postliceal);
* ISCED 5,6 corespund absolvirii studiilor de licență, master.

2. Completarea Declarațiilor de consimțământ ale persoanelor din grupul țintă (în două exemplare). Un exemplar rămâne la școală, iar pachetul de declarații care se transmite în original la I.Ș.J., se scanează și se salvează pe același CD.

3. Elaborarea, dezbaterea și aprobarea Planului instituțional de dezvoltare profesională (Anexa 2), conform modelului tipizat. Acesta se completează în două exemplare, se înregistrează (cu număr din perioada 5-12 ianuarie 2015), semnează și ștampilează. Un exemplar rămâne în școală, iar cel care se transmite la I.Ș.J. se scanează și se salvează pe același CD.

4. Minutele/procesele-verbale și listele de prezență, se completează în 2 exemplare, semnate de către toți beneficiarii (nume, inițiala tatălui, prenume, semnătura). Un set rămâne în școală, iar unul se aduce la I.Ș.J. completat în original și în format scanat, salvat pe CD.

Documente utile:

1. Formular GT centralizat 287.689 octeţi PDF
1.1. Formular 10. FGT centralizat 697.317 octeţi XLSX
2. Declaraţie consimţământ 367.943 octeţi PDF
3.1 Plan instituţional dezvoltare profesională - tipizat 3.657.216 octeţi DOC
3.2 Instrucţiuni completare Plan instituţional 3.541.504 octeţi DOC
4.1 Raport individual dezoltare profesională - tipizat 3.554.816 octeţi DOC
4.2 Instrucţiuni completare Raport individual 3.542.016 octeţi DOC
5. Calendarul activităţilor 1.277.016 octeţi PDF
6. Lista documente suport pentru instituții și personalul didactic 792.636 octeţi PDF
6.1.1. LEGEA nr. 1-2011 - Legea Educației Naționale - forma în vigoare la data de 01.01.2015 2.266.159 octeţi PDF
6.1.2. O MECTS 5561-2011 - Metodologie formare continuă - forma în vigoare la data de 01.01.2015 1.384.810 octeţi PDF
6.1.3. O MECTS 5564-2011 Metodologie acreditare ăi evaluare furnizori formare continuă 290.965 octeţi PDF
6.1.4. O MECTS 5562-2011 Metodologie privind sistemul de credite transferabile 141.570 octeţi PDF
6.1.5. O MECTS 6194-2012 Metodologie organizare și funcționare programe conversie profesională 256.078 octeţi PDF
6.1.6. Nota 48-2013 - Procedura echivalare şi acordare credite profesionale 251.703 octeţi PDF
6.2.1. O MEN 4871-2014 Metodologie implementare proiect sistemic 4.359.856 octeţi PDF
6.2.1.bis OMEN 4977-2014 - Modificare Metodologie implementare proiect sistemic 645.270 octeţi PDF
6.2.2. Precizări activităţi dezvoltare profesională 76.378 octeţi PDF
6.2.3. Notă privind identificarea personalului didactic din învățământul preuniversitar care se include în grupul țintă al Proiectului 138.156 octeţi PDF
6.2.4. Notă privind identificarea personalului didactic din învățământul preuniversitar care se include în grupul țintă al Proiectului - completări 44.037 octeţi PDF
Toate (20) fişierele de mai sus 20.471.596 octeţi ZIP



Prima pagină| Ştiri| Revista presei| Presa despre noi| Buletin informativ / Informări| Puncte de vedere| Documente MEN, ISJ, CCD...| Despre noi| Informaţii utile| Legislaţie| Consultaţii juridice| Procese| Turism| C.A.R.| Contact| Legături utile| Dialog social şi advocacy| Forumul S.I.P. Hunedoara| Membri de sindicat| Concurs de fotografii| Galerie Foto| Căutare articole| Zile libere| Flux de ştiri RSS| English Summary| Webmaster| Harta site-ului| Cookie
© 2002-2015 S.I.P. Hunedoara. Toate drepturile rezervate.
Rezoluţia recomandată: 1024x768.
Au fost 4154277 vizite, începând din 14.10.2011.


SIP Hunedoara